Journey: FRANCE

13:01




Last week was very exciting. First of all I spent some nice time with my friend and second thing is that I spent a weekend in France! And not in a crowded city like Paris but in a beautiful and relaxing countryside.

Ostatni tydzień był dla mnie bardzo przyjemny, zaczęłam go bardzo miłym spotkaniem z przyjaciółką, a skończyłam weekendem spędzonym we Francji. I nie w zatłoczonym Paryżu ,a w otoczeniu pięknych i relaksujących widoków francuskiej wsi.



 I spent such a lovely time with my friends whom i didn't see for almost 5 years. I saw places which i remember from my previous visits and also i saw some new. But for me the most important is that i relaxed and catch a breath because I know that next weeks will be very intensive and full of work.

Spędziłam przyjemny czas ze starymi znajomymi,których nie widziałam prawie 5 lat. Odwiedziłam miejsca,które już kiedyś widziałam,a także poznałam nowe. Najważniejsze jednak,że odpoczęłam trochę od studiów i nabrałam siły na kolejne dni,bo już teraz wiem, że czeka mnie trochę intensywnych i pełnych pracy dni.


Now you have to be prepared for many posts about my journey!

Teraz musicie przygotować się na to,że w następnych dniach zasypię Was postami związanymi z moją podróżą!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Chętnie bym się jeszcze raz wybrała do Francji, bo niespełna trzy dni w Paryżu to za mało! :)

    OdpowiedzUsuń

Like us on Facebook